apolloniaslife

Alla inlägg den 28 juli 2014

Av Apollonia - 28 juli 2014 04:34

Hej, nu är klockan halv fem på morgonen, jag har äntligen tid att blogga. Ni kanske undrar vad jag sysslar med nu för tiden?
Jo, det har faktiskt inte hänt något! Jag har vart bortrest nästan hela lovet och nu så är det liksom 21 dagar kvar tills skolan börjar.. Så för tillfället sitter jag bara o pluggar. Badar o fikar rätt mycket, men så fort jag är hemma så kollar jag på dokumentärer, lär mig nya ord, kollar i gamla skolböcker, läser matte och geografi osv. Jag fokuserar verkligen på mina betyg nu i sjuan som sagt, så eftersom det är drygt 3 veckor kvar så vill jag börja lite. Ni vet den känslan när man har sommarlov, kommer tillbaka till skolan och inte minns NÅGONTING?! Det vill jag undvika, så jag tjuvstartar skolan hemma. Förresten, jag har bytat skola! Jag längtar verkligen tills skolan börjar, den e så sjukt bra! De har sveriges bästa NO-lärare och NO-salar! NO är ett av mina favoritämnen så det känns rätt bra, de är verkligen utrustade med laboratorium och allt. Jag har inte så mycket mer att säga.. Så hej då för nu!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En glad 12-åring som bloggar om mitt liv. Har två sötnosar till marsvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards