apolloniaslife

Direktlänk till inlägg 22 november 2013

Olivia och jag

Av Apollonia - 22 november 2013 21:15

så, nu har Olivia gått hem efter 6 timmar tillsammans med mig.

Vi fastnade på ''Adventure Pals'' i två timmar så är helt slut nu.

Nu blir det att jag segar på facebook, sen kommer det väl bli att jag skypar med Mattheus om han är inloggad, sen blir det film.. 

Hittade en dajm hemma som jag tänker mumsa på.

Snart är det jul, måste julshoppa med Saga, och sen blir det la att jag storshoppar, har inte shoppat på evigheter kommer bli galen snart.

Jo, just det jag måste duscha innan jag gör något annat.

Behöver en lång varm dusch som förhoppningsvis pigar upp mig.

Skulle helst vilja ta en runda med inlines men eftersom jag fastnade på 'Adventure Pals'' blev ju inte det av.

Har väl inte så mycket mer att säga....

Godnatt allihopa som ska lägga sig nu!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Apollonia - 28 juli 2014 04:34

Hej, nu är klockan halv fem på morgonen, jag har äntligen tid att blogga. Ni kanske undrar vad jag sysslar med nu för tiden? Jo, det har faktiskt inte hänt något! Jag har vart bortrest nästan hela lovet och nu så är det liksom 21 dagar kvar tills sk...

Av Apollonia - 26 juli 2014 00:23

Hej. Förlåt för den extremt långa bloggpausen. Men jag har inte tid. Det är mycket i mitt liv just nu, jag träffar nya folk, reser bort, jag är för upptagen med allt. Jag ska försöka blogga lite då och då, men jag måste verkligen ta tag i skolan. ...

Av Apollonia - 11 juni 2014 23:42

Hej! Sorry för den korta bloggpausen, har varit lite upptagen ? Imorgon är det skolavslutning och jag längtar sååå mycket, även om det är så sjukt jobbigt att lämna alla. Idag var jag ensam hemma så jag lagade mat :3 fläskkotlett med ungsstekt pot...

Av Apollonia - 3 juni 2014 09:00

Jag ska ha geografi prov imorgon, och det kommer faila totalt. Jag kan var länderna ligger, men inte huvudstäderna, bergskedjorna och de olika floderna (jag suger, I know) För att pigga upp stämningen kan jag med gott hjärta säga att om 9 dagar är ...

Av Apollonia - 26 april 2014 01:04

Följde med Julia till stallet idag, hade superduper kul! Mina skor var helt sönder, men fick inte in lera eller något annat vilket var positivt. I alla fall så skulle de ha markarbete och Julia skulle rida på Nisse.  Medans hon gjorde i ordning...

Presentation


En glad 12-åring som bloggar om mitt liv. Har två sötnosar till marsvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards