apolloniaslife

Direktlänk till inlägg 21 november 2013

Vad är ditt problem?!

Av Apollonia - 21 november 2013 21:13

Fick halvt damp på Julia.

Vi satt utanför svenskasalen då jag pillade med bloggen så frågade jag henne ''har du blogg?''

Hon: ''Ja''

Jag: vad heter din blogg då?

Hon: tänker jag inte säga.

Jag: jo kom igen.


så håller det på ett tag tills jag råkar se hennes blogg.

Jag går in på den och läser lite, och hon tyckte det var okej.


Sen vid lunchen kommer hon fram till mig och säger: jag vill be dig sluta läsa min blogg.

Jag: Varför?

Hon: det känns inte rätt. om jag säger att jag inte vill så får du inte lov att läsa den.


Hon kan ju inte ha en offentlig blogg och sen klaga att folk läser den.

Liksom vad är problemet hennes blogg är ju helt okej, inget farligt ju ;)


Okej, jag kan förstå att hon inte vill att killarna ska läsa hennes blogg, jag menar killarna i min klass ärIQ-befrieade så det kan man fatta men om jag lovat att inte visa bloggen för nån så gör jag väl inte det?


Nog om det, jag tänkte fråga henne om jag får följa med henne till stallet nästa vecka för jag vill typ börja rida.

Det verkar vara kul, bara att det är skitdyrt fast vem vet, MR kanske har andra priser än de jag hittade?


Jag ska lägga mig nu snart, kommer se ut som en zombie när jag vaknar.

Vatten, ögonfransböjare, mascara och jag ser pigg ut igen.

Har faktiskt gått osminkad till skolan sen i måndags faktiskt.

Känt mig lite död när jag ser mig i spegeln men skitsamma.


I helgen ska jag plugga lite på olika skolprojekt.

Vi har ju NO projekt att göra Minecraft värld med ekologi (de som inte har minecraft får göra en powerpoint) och jag ska jobba med olivia. men jag undrar om det är så smart?

Jag är en självständig tjej, jag gillar att sitta och plugga för att, jag orkar inte vänta på ett tillfälle då både jag och en kompis kan träffas för att kunna gå vidare i samarbetet om ni fattar vad jag menar.

Jag arbetar väldigt snabbt och hatar när folk ska söla ner arbetet (inget mot oliva, bara allmänt) men jag får ge detta en chans.


Okej jag tror det räcker efter detta megainlägget.

Tack för mig.

GODNATT!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Apollonia - 28 juli 2014 04:34

Hej, nu är klockan halv fem på morgonen, jag har äntligen tid att blogga. Ni kanske undrar vad jag sysslar med nu för tiden? Jo, det har faktiskt inte hänt något! Jag har vart bortrest nästan hela lovet och nu så är det liksom 21 dagar kvar tills sk...

Av Apollonia - 26 juli 2014 00:23

Hej. Förlåt för den extremt långa bloggpausen. Men jag har inte tid. Det är mycket i mitt liv just nu, jag träffar nya folk, reser bort, jag är för upptagen med allt. Jag ska försöka blogga lite då och då, men jag måste verkligen ta tag i skolan. ...

Av Apollonia - 11 juni 2014 23:42

Hej! Sorry för den korta bloggpausen, har varit lite upptagen ? Imorgon är det skolavslutning och jag längtar sååå mycket, även om det är så sjukt jobbigt att lämna alla. Idag var jag ensam hemma så jag lagade mat :3 fläskkotlett med ungsstekt pot...

Av Apollonia - 3 juni 2014 09:00

Jag ska ha geografi prov imorgon, och det kommer faila totalt. Jag kan var länderna ligger, men inte huvudstäderna, bergskedjorna och de olika floderna (jag suger, I know) För att pigga upp stämningen kan jag med gott hjärta säga att om 9 dagar är ...

Av Apollonia - 26 april 2014 01:04

Följde med Julia till stallet idag, hade superduper kul! Mina skor var helt sönder, men fick inte in lera eller något annat vilket var positivt. I alla fall så skulle de ha markarbete och Julia skulle rida på Nisse.  Medans hon gjorde i ordning...

Presentation


En glad 12-åring som bloggar om mitt liv. Har två sötnosar till marsvin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards